Bryce Canyon - Reisverslag uit King City, Verenigde Staten van Marianne Schook - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit King City, Verenigde Staten van Marianne Schook - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Marianne

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, King City

Vandaag hebben ze bedacht dat regen en mist het programma zal zijn. Ondanks dat nemen we vroeg de shuttle bus die ons naar een uitzicht punt brengt. Weinig zicht . We gaan terug naar het hotel om de lege accu van de camera op te laden en gaan in tussentijd naar het bezoekers centrum om de film van het park te bekijken. ' s middags wordt het weer nog slechter, het trekt helemaal dicht. We gaan gewapend met regen capejes aan toch de trial van 5 km bij Sunset point lopen. De goden zijn ons daar goed gezind. De trial gaat via een zigzag pad naar beneden door de kliffen. Prachtige tocht , alsof je in een onwerkelijk sprookjeslandschap beland. Beneden in de klif is het helder en nagenoeg droog zodat we foto's kunnen nemen. Goed dat er het digitale tijdperk is want met een enkel fotootje kom je er niet. Hoe mooi kan de wereld zijn.
De weg naar boven die behoorlijk pittig is wordt weer mistiger. Onze schoenen plakken van de plakaten rode klei. Sttt... schoonmaken in bad.
' s Avonds wordt het wat droger, we eten American salade en lopen nog even door de dure Rubi's Inn.
Route voor morgen naar Zion uitzoeken. Daar kun je de Angels Landing Trial doen. Staat een filmpje van op You Tube.