Dag 4 San Diego - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne Schook - WaarBenJij.nu Dag 4 San Diego - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne Schook - WaarBenJij.nu

Dag 4 San Diego

Blijf op de hoogte en volg Marianne

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag naar de grens met Mexico gereden, alle waarschuwing ter harte genomen, niet verder gegaan dan de parkeerplaats. Wat een zooitje. Ongure bende. Bij Maccie koffie gedronken. Voor 1,82 dollarcent 2 grote bakken. Overal waar je komt wordt je doir Amerikanen aangesproken, waar je vandaan komt en waar zij vandaan komen. Leuk te weten??!. Maar vriendelijk en behulpzaam zijn ze zeker. Na de grenspost naar Coronada Island, een Beach eiland voor de rijke Amerikanen. Hier lekker op een strandje/ park gelunched uit de cooler. Dan door naar het Seaworldgebeuren, het park laten we links liggen maar sjonge jonge wat een groot strand, resort en relaxoord. Lekker door de zee gelopen.
Onze indrukken van de Amerikanen: zeer vriendelijk, behulpzaam, relaxed, rustige in het verkeer, maken weinig lawaai, kindrren zeer wel opgevoed, tot nu toe geen xxxl maten gezien, en het toppunt in de supermarkt: ze pakken je boodschappen in. Wat een verspilling van plastic zakken, elk dingetje in een apart zakje.
Het thuisfront vraagt naar fotos maar die kan ik niet inladen, voor opa: we hebben een Cheerokee Hyunday en het weer is zon ca 25°. We zijn al verbrand door de zeewind. Morgen naar Palm springs.